معرفی پرده زبرا دو مکانیزه (شب و روز)

پرده های زبرا در زمره ی آن دسته از پرده های تزیینی محسوب می شوند که در تمامی پرده فروشی ها در میان دیگر پرده های تزیینی، در نهایت زیبایی و جذابیت فراوان خود نمایی می کنند. یکی از دلایل اصلی این نوع ، تنوع و کیفیت بسیار زیاد آن است که طبق سلایق و خواسته های مشتریان طراحی و تولید شده اند. پرده زبرادومکانیزه  یکی دیگر از مدل های بسیار زیبا و شیک این نوع پرده های تزیینی است که با پیاده سازی طرح های متفاوتی از خود، توجه بسیاری از مشتریان خوش سلیقه را به خود جلب نموده است.

پرده زبرا دو مکانیزم ( شب و روز) چیست؟

یکی از دلایلی که پرده های زبرا دو مکانیزم را با این نام می نامند، این است این پرده در واقع شامل دو عدد پرده به صورت کاملا مجزا و مستقل است هر کدام به تنهایی نمی توانند این زیبایی و جذابیت را به وجود آورند. بلکه با در کنار هم قرار گرفتن توانسته اند به عنوان مکمل همدیگر زیبایی و جذابیت متفاوتی را به دکوراسیون محل مورد نظر اهدا کنند. از دلایل دیگر نام گذاری پرده زبرادومکانیزم این است که هر کدام از این دو پرده با مکانیزم مختص به خود به سمت بالا و پایین حرکت می کنند.

طراحی پرده زبرا دو مکانیزه (شب و روز)

طراحان و تولید کنندگان پرده زبرادومکانیزه ، آن را با ظرافت و زیبایی خاصی در طرح های متنوع و رنگ های بسیار شیک و به روز با مدل های جدید سال طراحی و وارد بازار نموده اند. طراحی این نوع پرده که آن را پرده شب وروز نیز می نامند به نحوی است که پرده زیرین آن در واقع همان پرده شید  می باشد اما در طرح و مدل بسیار متفاوت تر که جنس آن از پلی استر اصل می باشد و به راحتی می تواند سه حالت بسیار زیبا را مطابق سلیقه شما برای فضای مورد نظرتان ایجاد نماید.

 





سبد خرید