دکوراسیون منزل راتابستانی کنید

دکوراسیون تابستانی منزل

با رسیدن آفتاب سوزان، وقت خلاص شدن از دکوراسیون سنگین زمستانی، روشن شدن فضای داخلی و در نتیجه تغییر حال و هوای شماست.
بهتر است فکری برای تابستانی کردن خانه تان در این روزهای گرم و بلند بکنید. از پرده های سفیدی که با نسیم حرکت می کنند، خوابیدن در ایوان، کلکسیون های صدف و گل های وحشی تا آب میوه تازه صبحگاهی، می توانند بخشی از برنامه شما برای این تابستان باشند. در اینجا ایده هایی سرگرم کننده و خلاقانه را با هم مرور می کنیم.

از پرده های بیرونی با رنگ های روشن استفاده کنید و از وزش نسیم ملایم تابستانی لذت ببرید. آن ها سایه و حریم خصوصی شما را نیز افزایش می دهند.
صدف و ماسه را در یک گلدان شیشه ای بزرگ جمع کنید و حس ساحل را به خانه تان بیفزایید.

ایده هایی برای دکوراسیون تابستانی منزل
کوسن های رنگارنگ، یک مجموعه سفالی و یک گیتار می تواند فضا را برای استراحت در یک بعدازظهر تابستانی یا یک مهمانی خودمانی با دوستان لذتبخش تر کند.
دکوراسیون تابستانی و شیک
فضای روی قفسه ها و کابینت های خود را خلوت کنید و بگذارید خانه کمی نفس بکشد و احساس کنید که در یک خانه ییلاقی آشپزی می کنید.
دکوراسیون تابستانی منزل
با چوب های آب آورده با اشکال طبیعی که در کنار رودخانه یا ساحل پیدا کرده اید برای تزئین میز قهوه، کنسول یا قفسه کتابتان استفاده کنید.
گل های وحشی و شاخه هایی که در محیط پیرامونتان پیدا می کنید را در یک شیشه قرار دهید و کمی حس عاشقانه به فضای خانه بدهید. آبمیوه تازه صبحگاهی را فراموش نکنید. یک ظرف بزرگ میوه، یک آبمیوه گیری و یک ظرف شیشه ای را کنار هم روی میز گذارید و هرروز آبمیوه تازه و خنک بخورید.
دکوراسیون تابستانی و شاد
ملحفه های سفید و آبی راه راه روی تخت ها حس ساحلی شیکی به خانه می دهد.




سبد خرید