مدل پرده پانچ

برای دوخت پرده پانچ چه پارچه ای مناسب تر است ؟ 

همانطور که میدانید اصولا انتخاب جنس پرده به عواملی مثل سلیقه فرد ، بودجه و هزینه و محلی که قرار است پرده انتخاب شود ، برای جنس پرده پانچ مورد استفاده در آشپزخانه با جنس پرده مورد استفاده در اتاق خواب آشپزخانه و نهایتا پذیرایی متفاوت است . اما برای پذیرایی بهتر است جنس پرده پانچ از جنس های سنگین تر که خود را می اندازند مثل کتان های سنگین و مخمل (ساده و طرح دار ) انتخاب شود تا شیک تر و موجه تر و با ابهت تر به نظر برسد .

مدل پرده پانچ شده

پرده پانچ بهتر است طرح دار باشد یا ساده ؟ 

این موضوع بستگی به دکوراسیون خانه شما و صد البته سلیقه شما در چیدمان منزل دارد ، اگر همه وسایل خود به شکلی مدرن ساده و از رنگ های یک دست یا با ترکیب رنگ خنثی مثل خاکستری انتخاب کرده اید بد نسیت با انتخاب پرده روح زندگی و شادابی را به خانه بیاورید به این ترتیب که یک پرده گلدار یا با طرح های اسلیم سنتی ولی با دوخت پانچ که یک طرح مردن و ساده محسوب میشود انتخاب کنید . اما اگر همه وسایل خود طرح دار و رنگی رنگی خریده اید بهتر است برای پرده از یکی از رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون خانه الهام گرفته و پرده ای شیک و ساده و با یک رنگ از مدل پانچ تهیه کنید ، تفاوت پرده پانچ گلدار و ساده را در دو شکل بالا و پایین مشاهده میکنید .

مدل پرده پانچ جدید

جنس میل پرده پس از دوختن پردهای پانچی بهتر است از چه جنسی باشد ؟ 

اغلب میل پرده های موجود در بازار برای پرده های پانچی فلزی و به رنگ های نقره ای و طلایی هستند اما میل پرده های رنگ چوب نیز در بازار وجود دارند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید . مثلا اگر در دکوراسیون خانه شما از وسایل فلزی و طلایی رنگ زیاد استفاده شده میل پرده فلزی طلایی و اگر عشق وسایل آنتیک چوبی هستید از میل پرده رنگ چوب برای پرده پانچ خود استفاده کنید .

مدل پرده پانچ شیک

بهتر است کتیبه روی پرده پانچ استفاده بشود یا نه ؟ 

واقعیت این است که مدل پرده پانچ یک مدل شیک و ساده و مدرن است که بدون والان و تزیینات ویژه ای برای خانه تهیه میشود بنابراین اگر مدل چیدمان منزل شما طوری است که تزیینات بیشتری میطلبد مثلا مبل هایتان مدل مبل های سلطنتی با منبت های طلایی انتخاب کرده این یا از قاب عکس ها تزیینات مدل کلاسیک به رنگ های طلایی مجلل خریده اید شاید یک پرده پانچ کاملا ساده تناسبی با منزل شما نداشته باشد اما مدل چین های عمیق این پرده زیبایی خاص خود را دارد که محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، بنابراین برای داشتن هر دو این ها کنار هم بهتر است از یک کتیبه منبت کاری شده زیبا بالای پرده طولی که چوب پرده را کاملا بپوشاند برای تزیین پرده پذیرایی خود استفاده کنید .

 

مدل پرده پانچ ۲۰۱۸

قد پرده پانچ باید چقدر باشد ؟

طبق گفته همه صاحبنظران علم دکوراسیون داخلی انتخاب پرده باید حد الامکان بلند تر باشد تا سقف را بلند تر و خانه را دلباز تر نشان دهد بنابراین هنگام اندازه گیری برای خرید و دوخت پرده پانچ بهتر است به جای اندازه گیری طول پنجره فاصله سقف تا کف زمین را اندازه گیری کنید و پرده خود را از سقف یا لااقل ۱۰ سانتی متر بالای پنجره تا روی زمین آویزان کنید . اینطوری خانه شما بزگتر نشان داده میشود و به علاوه بر زیبایی و ابهت و کلاس پرده مدل پانچی شما هم افزوده خواهد شد.

مدل پرده پانچ برای آشپزخانه

مدل پرده پانچ برای کجاهای مناسب است ؟ 

این مدل تقریبا برای همه قسمت های خانه از جمله موارد زیر مناسب است :

  • پرده پانج برای آشپز خانه : که بهتر است از جنس های حریر و سبک و گلدار و شاد برای دوخت آن استفاده شود .
  • پرده پانچ اتاق کودک : که بهتر است از مدل های رنگی رنگی و فانتزی برای دوخت آن استفاده کرد .
  • پرده پانچ پذیرایی : که بهتر است از جنس های سنگین و افتاده و موقر مثل مخمل کبریتی ، کتان و ساتن های کار شده برای دوخت آن استفاده کرد .
  • پرده پانچ حمام و سرویس بهداشتی : به منظور مجزا کردن وان یا قسمت دوش از رخت کن میتوان از جنس های پلاستیکی و برزنتی طرح دار پانچ بهره برد.




سبد خرید