مدل های جدید و مدرن پرده برای آشپزخانه

پرده آشپزخانه : اولین مساله درباره آشپزخانه انتخاب مدلی متناسب با مفهوم طراحی آشپزخانه است. آشپزخانه محلی برای پخت و پز است در نتیجه باید به سراغ رنگ هایی گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی ملایم بروید. بعداز رنگ جنس پرده انتخابی اهمیت زیادی پیدا می کند. جنس پرده ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا با شست و شوی چندباره کیفیت و شفافیت خود را از دست ندهند.

پرده آشپزخانه نیمه توری

شپزخانه به نور فراوانی احتیاج دارد تا روشنایی اش تامین شود. چه نور طبیعی در طول روز و چه نور چراغ ها در شب باید در حد مناسبی باشد تا فضا را روشن جلوه دهد. بنابراین می توانید از پرده های نیمه یا تورهای حاشیه ای مخصوص آشپزخانه به اندازه های سی تا نود سانتی متر استفاده کنید.

پرده آشپزخانه بالا رونده

پرده های بالا رونده با دوخت های مناسب دکوراسیون مدرن و کلاسیک نیز می توانند برای پنجره های آشپزخانه گزینه مناسبی باشند. این پرده ها فضای کمی اشغال می کنند و راحت تر جمع می شوند، همچنین قیمت آنها نسبت به پرده های معمولی پایین تر است.

اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است از پرده های رنگ روشن در فضای آشپزخانه خود استفاده کنید. در آشپزخانه های بزرگ می توانید از انواع پرده ها با رنگ روشن و یا تیره استفاده کنید. علاوه بر متراژ آشپزخانه میزان تابش نور خورشید به درون آشپزخانه نیز می تواند در انتخاب رنگ پرده آشپزخانه تاثیرگذار باشد٬ اگر تابش نور خورشید به درون آشپزخانه شما زیاد است بهتر است از پارچه ها با رنگ تیره برای آشپزخانه منزل خود استفاده کنید تا میزان نور به خوبی کنترل شود.





سبد خرید